Нормативно-правове забезпечення

діяльності закладу


Методичне забезпечення освітнього процесу

Комплексна освітня програма для дітей раннього та предшкільного віку «Стежинки у Всесвіт», (наук. кер. Крутій К.Л.)


Організація харчування


Cтруктура та органи управління  закладом освіти

(Див. Статут ЗДО, розділ 8, ст.10-13)


Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб,

які навчаються в ЗДО

ЗДО комбінованого типу № 189 ЗМР  розрахований на 140 дітей, фактична кількість - 154 дитини


Мова освітнього процесу

Українська.


Правила прийому дітей до закладу освіти 

Див. Статут ЗДО, розділ 2, пункт 2.4., ст.4

Прийом дітей до ЗДО № 189 здійснюється директором протягом  календарного року на підставі заяви батьків, або осіб, які їх замінюють; свідоцтва про народження дитини; направлення Територіального відділу освіти Дніпровського району з встановленим граничним терміном перебування, висновку психолого-медико-педагогічної консультації про необхідність перебування дитини в спеціальній групі; медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний заклад; медичної довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення. Для дітей з інвалідністю додатково подається індивідуальна програма реабілітації.

 

Протипоказаннями для прийому дітей  до ЗДО № 189 є:
усі хвороби  в  період  загострення;
хронічні захворювання серцево-судинної системи, органів дихання,  травлення
та ін. у період декомпенсації, ендокринні захворювання, що потребують
індивідуального догляду і лікування;
інфекційні  хвороби  до закінчення  строку  ізоляції,  бацилоносії  дифтерії 
та кишкових інфекцій;
період лікування заразних та паразитарних хвороб очей та шкіри;
часті судомні пароксизми  (денні і нічні);
         злоякісні  захворювання  крові,  недостатність  кровообігу будь-якого  ступеня;
активні форми туберкульозу;
психічні захворювання, що супроводжуються тяжким  та глибоким
недоумством та іншими важкими нервово-психічними розладами;
різні  форми  енурезу,  енкопрезу;
психопатія і  психопатоподібні стани різного характеру;
венеричні захворювання; 
тяжкі    вади    опорно-рухового    апарату,    що унеможливлюють 
самостійне пересування та обслуговування.

 

Якщо в період перебування уЗДО № 189 у  дитини  будуть виявлені зазначені протипоказання, вона відраховується із закладу.

 

 

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб

 з особливими освітніми потребами

 

 

Порядок комплектування інклюзивних груп, організація корекційно-відновлювальної роботи, специфіка діяльності визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я.

 

Для дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, додатково подається висновок психолого-медико-педагогічної консультації, копія медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років (наданої лікарсько-консультативною комісією) або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу, відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам", копія індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда.

 

 

Правила поведінки здобувача освіти в закладі дошкільної освіти:

 

Правила поведінки здобувача освіти в ЗДО базуються на законах України, наказах Міністерства освіти і науки України та рішеннях органів місцевого самоврядування,

Статуті закладу.

 

Здобувачі освіти в ЗДО, вихованці, повинні дотримуватись таких правил:

 

 

- Приходити вчасно в дошкільний заклад.

 

- Вітатися з усіма працівниками ЗДО.

 

- У всьому слухатися педагога.

 

- Якщо щось болить, то обов’язково про це сказати педагогу.

 

- Берегти іграшки, майно та книги.

 

- На прогулянці не бруднити одяг.

 

- В групі голосно не кричати та не бігати.

 

- Не ходити в вологому одязі.

 

- Не ображати інших дітей.

 

- Слідкувати за станом свого одягу.

 

- Мати особисті носові хустинки.

 

- Дотримуватися вимог безпеки.

 

- Охайно вішати одяг в свою шафку.

 

 

Стаття 55. Права та обов’язки батьків здобувачів освіти

 

Виховання в сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Батьки мають рівні права та обов’язки щодо освіти і розвитку дитини.

 

Батьки здобувачів освіти мають право:

 

- захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси здобувачів освіти;

 

- звертатися до закладів освіти, органів управління освітою з питань освіти;

 

- обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;

 

- брати участь у громадському самоврядуванні закладу освіти, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу освіти;

 

- завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у закладі освіти та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини;

 

- брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;

 

- отримувати інформацію про діяльність закладу освіти, результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти у закладі освіти та його освітньої діяльності.

 

 

3. Батьки здобувачів освіти зобов’язані:

 

- виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;

 

- сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;

 

- поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;

 

дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;

 

- формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;

 

- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;

 

формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватисяКонституціїта законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

 

- виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;

 

- дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності).

 

 

4. Держава надає батькам здобувачів освіти допомогу у виконанні ними своїх обов’язків, захищає права сім’ї.

 

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати своїх дітей відповідно до власних релігійних і філософських переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають враховувати відповідні переконання під час організації та реалізації освітнього процесу, що не повинно порушувати права, свободи та законні інтереси інших учасників освітнього процесу.

 

5. Інші права та обов’язки батьків здобувачів освіти можуть встановлюватися законодавством, установчими документами закладу освіти і договором про надання освітніх послуг (за наявності).