Результати моніторингу якості освіти
Освітній процес в ЗДО організовано шляхом впровадження дистанційного формату у синхронному та асинхронному режимі відповідно до програмно-методичного забезпечення та представляє єдиний комплекс освітніх компонентів для набуття вихованцями компетентностей, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, чинними освітніми комплексними програмами, рекомендованими Міністерством освіти і науки України.
За результатами опитування батьків та обстеження дітей у дистанційному форматі вихованці досягли таких рівнів розвитку. (%)
Вікова група |
Рівні (%) |
|||||||
високий |
достатній |
середній |
низький |
|||||
І піврічч |
ІІ піврічч |
І піврічч |
ІІ піврічч |
І піврічч |
ІІ піврічч |
І піврічч |
ІІ півріч |
|
Молодший дошкільний вік |
0 |
6 |
11 |
12 |
25 |
58,5 |
64 |
23,5 |
Середній дошкільний вік |
0 |
11 |
8 |
34 |
60 |
40 |
32 |
15 |
Старший дошкільний вік |
0 |
12,5 |
36,5 |
47 |
57,5 |
40,5 |
6 |
0 |
Значна увага приділялась проведенню індивідуальних занять з корекції звуковимови та розвитку мовлення у дітей з ООП та консультуванню батьків у синхронному форматі. Слід зазначити, що значна увага приділялась підготовчому етапу з корекції звуковимови, а саме: підготовці артикуляційного апарату до постановки звуків, розвитку мовленнєвого дихання та включенню мовленнєвої комунікації у невербальних дітей. Для покращення результатів своєї роботи вчителями-логопедами розроблені та активно використовуються в роботі авторські презентації, інтерактивні ігри та інноваційне програмне забезпечення для створення онлайн ігор. У співпраці з батьками корекційно-розвиткова робота дає позитивний результат.
Результативнiсть надання логопедичної допомоги у онлайн-режимі 2022-2023 н.р.
№ |
К- сть зарахованих протягом навчального року |
К- сть виписаних дітей з порушенням мовлення |
К-сть залишених для продовження занять |
|
з повною лiквiдацiєю мовленнєвого дефекту |
з наявним логопедичним дiагнозом |
|||
4-й р.ж. 5-й р. ж. 6-й р.ж.
|
20 10 22
|
- - 2
|
- - 14
|
20 10 6
|
Разом |
52 |
2 |
14 |
36 |