Результати моніторингу якості освіти

 

Освітній процес  в ЗДО організовано шляхом впровадження дистанційного формату у синхронному та асинхронному режимі відповідно до програмно-методичного забезпечення та представляє єдиний комплекс освітніх компонентів для набуття вихованцями компетентностей, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, чинними освітніми комплексними програмами, рекомендованими Міністерством освіти і  науки України.

За результатами опитування батьків та обстеження дітей у дистанційному форматі  вихованці досягли таких рівнів розвитку.  (%)

 

 

Вікова група

Рівні (%)

високий

достатній

середній

низький

І піврічч

ІІ піврічч

І піврічч

ІІ піврічч

І піврічч

ІІ піврічч

І піврічч

ІІ півріч

Молодший дошкільний вік

0

6

11

12

25

58,5

64

23,5

Середній дошкільний вік

0

11

8

34

60

40

32

15

Старший дошкільний вік

0

12,5

36,5

47

57,5

40,5

6

0

 

 

Значна увага приділялась проведенню індивідуальних занять з корекції звуковимови та розвитку мовлення у дітей з ООП та консультуванню батьків у синхронному форматі. Слід зазначити, що значна увага приділялась підготовчому етапу з корекції звуковимови, а саме: підготовці артикуляційного апарату до постановки звуків, розвитку мовленнєвого дихання та включенню мовленнєвої комунікації у невербальних дітей. Для покращення результатів своєї роботи вчителями-логопедами розроблені та активно використовуються в роботі авторські презентації, інтерактивні ігри та інноваційне програмне забезпечення для створення онлайн ігор. У співпраці з батьками корекційно-розвиткова робота дає позитивний результат.

Результативнiсть надання логопедичної допомоги у онлайн-режимі 2022-2023 н.р.

К- сть зарахованих протягом навчального року

К- сть виписаних дітей з порушенням мовлення

К-сть залишених для продовження занять

з повною лiквiдацiєю

мовленнєвого дефекту

з наявним логопедичним

дiагнозом

4-й р.ж.

5-й р. ж.

6-й р.ж.

 

20

10

22

 

-

-

2

 

-

-

               14

 

20

10

6

 

Разом

52

2

14

36