Мета:
допомогти дитині розкрити творчі здібності, формувати естетичний світогляд та художній смак, формувати поняття про особливості художнього матеріалу та різні засоби його використання, виховувати естетичну культуру.
Завдання:
- розвивати чуттєве сприйняття світу і формувати естетичне ставлення до нього;
- розвивати асоціативно-образне мислення, уяву, творчі здібності;
- познайомити з елементами художньої грамоти, засобами і прийомами малювання;
- виховувати естетичну насолоду зображувальним мистецтвом.
Мета:
залучення дітей до творчої, соціально значущої діяльності через ознайомлення з театральною виставою, як видовищем, та використання театралізації як вправляння; розвиток обдарованості, закладеної у психофізичних, сенсорних когнітивних особливостях дитини; створення умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожної дитини.
Завдання:
- розвиток естетичних здібностей
- допомогти дитині знайти почуття власної гідності, впевненості і собі, позбутися від зайвої тривоги, розвиток сфери почуттів, співучасті, співчуття
- активізація розумового процесу і пізнавального інтересу
- учити дітей конструктивно спілкуватися, удосконалювати усі сторони мови: працювати над дикцією, активізувати словник, навчати діалогічним і монологічним формам мови;
- виховувати емоційну чуйність, культуру мовного спілкування, уміння володіти пластикою, мімікою, жестами;
- дати дітям елементарні навички і технічні прийоми в роботі з різноманітним ляльковим матеріалом (пальчиковий театр, театр Петрушок, театр рукавичок, бі-ба-бо та ін.)